Flip or Flop
Switching Rooms
Een huiseigenaar vraagt Tarek en Christina een woning met vier slaapkamers in Garden Grove te verkopen. Na de koop zien ze dat het huis een opmerkelijke indeling heeft.
Tarek en Christina kopen een gedeeltelijk gerenoveerd huis in Anaheim. Is dit de droom van elke makelaar, of zijn enkele gebreken in de constructie het begin van vele problemen?
Tarek en Christina bekijken een huis met drie slaapkamers in Garden Grove. Het huis is verontreinigd en het zwembad wemelt van de steekmuggen, maar het heeft zeker mogelijkheden.