Flip or Flop Vegas
MMA-vechter Bristol Marunde en zijn vrouw Aubrey brengen hun demo-kracht en haar gevoel voor design in om huizen te flippen in Las Vegas.
Aubrey en Bristol maken van een vervallen huis een moderne Vegas-boerderijwoning in glam-stijl. Maar eerst moet de jaren 60-woning gestript worden.