Brother vs. Brother
Gastjuryleden Maureen McCormick en Dan Vickery beslissen welke broer de beste keukenrenovatie heeft gerealiseerd. De winnaar gaat naar Disneyland.
Aan het einde van de wedstrijd renoveren Jonathan en Drew de buitenruimte van hun huis. Wie maakt de meeste winst op zijn huis en wordt de winnaar?