Help! I Wrecked My House
Jasmine Roth helpt huiseigenaren bij het afmaken van problematische doe-het-zelf projecten.
Take Me Out of My Reno!
De poging van een stel om zelf hun eerste huis te renoveren is mislukt. Jasmine heeft slechts zes weken om de woning te transformeren tot hun droomwoning met een beach-vibe.