Van Go
Brett Lewis van Chewy Design Co. verbouwt een oude postbestelbus tot een tiny house. En voor kok Rolando bouwt hij een Mexicaanse foodtruck waarmee Rolando eropuit kan gaan.
Een klant vraagt Brett om ter ere van zijn overleden moeder een bijzondere bus voor een roadtrip te bouwen. Brett voorziet de bus van een slaapkamer, een bad en een keuken.
Brett moet een creatieve oplossing bedenken om vier bedden, drie schoolbankjes en een keuken in een gloednieuwe bus te passen voor een avontuurlijk gezin van vijf personen.
Brett bouwt een mobiele fietsenwinkel voor twee vriendinnen die een fietstocht gaan maken om geld in te zamelen. Hij creëert ruimte om de fietsen te vervoeren en te repareren.