Why the Heck Did I Buy This House?
Kim Wolfe gebruikt haar skills om huiseigenaren te helpen. Deze voormalige Survivor-winnares en moeder van drie kinderen gebruikt haar deskundigheid om saaie ruimtes op te fleuren en huiseigenaren eindelijk verliefd te laten worden op hun huis.