Small Town Potential
Davina Thomasula en Kristin Leitheuser veranderen de huizen van de Hudson-vallei in New York in huizen die voldoen aan de lifestyle-dromen van hun klanten.
Een stel zoekt een huis met land en ruimte om gasten te ontvangen. Davina en Kristin veranderen een saaie woning met potentie in een modern droomhuis.
Een kunstenaar en haar verloofde zoeken een groter huis met ruimte voor een atelier. Davina en Kristin veranderen hun nieuwe woning in een kunstwerk.