The Nate and Jeremiah Home Project
Twee zussen die hun ouderlijk huis hebben geërfd vragen Nate en Jeremiah de woning te updaten. Samen met de interieurexperts beslissen de zussen wat kan blijven en wat er weg moet.
Een stel heeft een klein huurhuis verruild voor hun eerste koopwoning, maar ze hebben te weinig opbergruimte. Nate en Jeremiah helpen het stel met slimme oplossingen.
Nate en Jeremiah veranderen de lay-out in een oud victoriaans huis, zodat een jong gezin ruimte heeft om te groeien. Ze creëren een slaapkamersuite en ruimtes voor de kinderen.
Een man heeft voor zijn moeder een huis gekocht als dank voor haar hulp, maar de jaren 20-woning moet nodig geüpdatet worden. Nate en Jeremiah creëren een schitterende keuken.