Fixer Upper: Welcome Home
Chip en Jo zijn terug met nieuwe ideeën om verouderde huizen om te toveren in adembenemende, innovatieve woonruimtes.
Chip en Jo helpen een pasgetrouwd stel om hun bouwval om te toveren tot een prachtig huis.
Planting Roots in Waco
Chip en Jo knappen een ouderwets ogend huis op zodat het een moderne woning wordt.
Chip en Jo helpen een starter om haar jaren 50-woning te moderniseren met Europese gezelligheid.