Trixie Motel
Dragqueen Trixie Mattel breidt haar imperium uit. Samen met haar vriend David en met de hulp van een aantal bekende gasten verbouwt ze een vervallen motel in Palm Springs in Californië om er een waar dragparadijs in retro-kitscherige stijl van te maken.
Queen of Hearts
Trixie en David beginnen aan de Queen of Hearts-kamer met liefdesthema. Celebrity-gast Nicole Byer en drag-sensatie Mo Heart helpen het naar een hoger niveau te tillen.
Met een naderende wereldtour en countrymuziek in het achterhoofd, gaat Trixie naar Pioneertown voor inspiratie van collega-muzikant Orville Peck. Voor goedkeuring onthult Trixie de Yeehaw Cowgirl-kamer aan beroemdheid en Brittany Broski, geboren in Texas.
Trixie bezoekt haar familie en dragqueen Jaida Essence Hall voordat ze de Atomic Bombshell-kamer binnengaat met de buitenaardse dragqueen Juno Birch.
Met nog zes weken tot de grote opening roept Trixie een gunst in van lifesaver en icoon Leslie Jordan. Daarna gaat Trixie naar het strand om inspiratie op te doen voor de Malibu Barbara-kamer met pop-/punkicoon Belinda Carlisle.