S1, A6: Met nog zes weken tot de grote opening roept Trixie een gunst in van lifesaver en icoon Leslie Jordan. Daarna gaat Trixie naar het strand om inspiratie op te doen voor de Malibu Barbara-kamer met pop-/punkicoon Belinda Carlisle.