Bargain Block
Keith Bynum en Evan Thomas willen deel uitmaken van het herstel van de iconische Amerikaanse stad Detroit.
Tijdens hun eerste project worden Keith en Evan in hun creatieve ideeën beperkt door een krap budget. Afbladderende verf geeft ze de inspiratie om een modern huis te ontwerpen.
Keith en Evan moeten elke cent omdraaien bij het opknappen van een huis met een camper en het huis naast een van hun favoriete renovaties.