Comédienne Melissa McCarthy en actrice Jenna Perusich verrassen mensen die zich belangeloos voor anderen inzetten met een make-over van hun woning. Samen transformeren ze het huis en het leven van mensen die liefde en hartelijkheid met anderen delen.