Rudolph's Bakery
Meesterkok en Meesterpatissier Rudolph van Veen deelt zijn kennis en passie voor het bakken. Hij tovert de heerlijkste zoete en hartige gerechten uit de oven, waar je zeker van zult watertanden. Rudolph weet precies hoe je de meest oogstrelende creaties maakt, en met zijn hulp zul jij ook de show stelen met prachtige taarten, of je gezin verwennen met de lekkerste broodjes en hartige taarten.
Meester-kok Rudolph van Veen gaat aan de slag en maakt een kleurrijke eclair gevuld met vanillecrème en vers rood fruit. En hij laat zien hoe je stevige appelkoeken makkelijk zelf kunt maken.
Rudolph gaat een pannenkoekentaart maken met frambozenjam die hem herinnert aan zijn jeugd. En hij gaat laten zien hoe je zelf pompoendonuts kunt maken en kiest voor een lekkere wortelglazuur.
In plaats van een stukje brood als voorafje van de maaltijd laat Rudolph zien hoe je ook iets anders kunt serveren. Hij maakt Texas corncakes met kruidige crackers en lollies gemaakt van cheddar.
Meester-kok en meester-patissier Rudolph maakt een crostata alle Amerene; een rustieke taart met een smeuïge vulling. En hij gaat een karaktervolle fruittaart maken, namelijk de abrikozentaart.