Drew Pritchard
Drew Pritchard is niet alleen geïnteresseerd in oude meubels, maar ook in oude auto's. In Salvage Hunters: Classic Cars gaat hij samen met autokenner Paul Cowland op zoek naar oude auto's om op te kopen, op te knappen en te verkopen.