Supremo-autohandelaar Mike Brewer combineert het werk als monteur om zijn zwaarste missie tot nu toe op zich te nemen: om ongelukkige autoliefhebbers te helpen hun roestige runarounds in te ruilen voor de auto van hun dromen, in DRIE epische deals.