Ant Anstead Master Mechanic
Ant Anstead heeft 12 weken tot de geboorte van zijn zoontje en in die tijd wil hij een lang gekoesterde droom realiseren; hij wil een Alfa Romeo 158 uit de jaren 50 bezitten.
What Lies Beneath
Ant heeft een chassis uit de jaren 50 gevonden, zodat hij nu echt met zijn ambitieuze Alfa 158-project kan beginnen. Voor het project moet hij ook diep uit zijn inspiratie putten.
Ant gaat naar een Alfa-specialist en komt met meer terug dan hij had gedacht. Maar het wordt een hele klus om een versnellingsbak en motor van een Spider in zijn 158 te monteren.
Zowel de 158 als de geblesseerde arm van Ant gaan vooruit, maar hij heeft nog wel hulp nodig. De carrosserie is nog onderweg en de kans bestaat dat hij niet op het chassis past.