Savage X Fenty Show
Rihanna is een icoon wiens werk in muziek, mode en beauty ongeëvenaard is. De SAVAGE x FENTY SHOW werpt een blik op het creatieve proces achter de schermen bij het samenstellen van Rihanna's nieuwste lingeriecollectie. Gemodelleerd door een top-ensemble van divers talent en met uitvoeringen van collega-artiesten, nodigt Rihanna het publiek uit voor een exclusief feest en een visueel evenement.