America: Oh My God! Welcome To My Home!
Randy Fenoli is in Georgië om bruid Katie te verrassen met een uitnodiging van Kleinfeld voor haar droomjurk om haar land tijdens haar epische bruiloft in NYC te vertegenwoordigen!