Deze serie beschrijft enkele van de meest mysterieuze en verontrustende moorden van Graham Hetrick. Terwijl rechercheurs zoeken naar aanwijzingen bij de levenden, onthult Graham, een lijkschouwer en medische doodsonderzoeker, de geheimen van de doden.