The Interrogator
De ondervrager vertelt enkele van de meest hypnotische gevallen uit de dossiers van Houston Homicide Detective Fil Waters.
De ergste nachtmerrie van een moeder wordt werkelijkheid wanneer haar 12-jarige zoon op kerstavond wordt ontvoerd. Detective Waters stopt bij niets om deze misdaad op te lossen.
Wanneer binnen een week twee taxichauffeurs worden vermoord, ontstaat er onrust in de stad Houston. Van een van de moorden zijn camerabeelden, waarop twee daders te zien zijn.
Detective Fil Waters vertelt hoe een schokkende voorsprong op video ertoe leidde dat hij de moordenaar van Aidee Reyna oplichtte. Wie heeft de moeder van de twee vermoord?
Een moeder wordt in haar slaapkamer gewurgd terwijl haar zoontje ligt te slapen. Rechercheur Fil Waters ontdekt dat 25 jaar eerder de moeder van het slachtoffer ook werd vermoord.