The Footballer, his Wife and the Crash
Na de dood van voormalig Premier League-ster Jlloyd Samuel vraagt zijn vrouw, Emma Samuel, zich af of zij haar man wel kende toen er schokkende onthullingen kwamen over een dubbelleven.