Treetop Cat Rescue
Bekwame boomklimmers, boomkwekers en kattenliefhebbers Shaun Sears en Tom Otto vormen Canopy Cat Rescue - een zeer getalenteerd duo die getraind is om gevaarlijk hoge bomen te beklimmen om wanhopige, gestrande katten tot 50 meter van de grond te redden.