Ebony Plain
S1, E3: Bustling with wildlife, a grassland lies at the heart of Zambia's Luangwa Valley, known to locals as the Ebony Plain. It's a busy little neighbourhood and home to a family of warthogs, baboons and a solitary female leopard named Olimba.