Fireman Sam, The Great Fire of Pontypandy
When Fireman Sam performs a super-heroic rescue he is awarded a special bravery medal and offered a new job in Newtown. Meanwhile, a forest fire threatens to engulf Pontypandy, forcing everyone to prepare to evacuate! Will Fireman Sam leave his beloved town? Will this be the end of Pontypandy? Find out in this action packed movie!