Kiss Sixth Sense
Ever since she was little, Ye-Sool has had a special ability. When her lips touch someone else's lips, she can see that person's future. But she has no idea if her vision is set to take place a month, a year or several years into the future.
Yesool is caught trying to kiss Minhu; Yesool refuses to be bossed about by her visions, so she waits for Minhu to confess how he feels.