Crazy Love
When a maths professor starts receiving death threats, he pretends he has amnesia; his secretary, who has recently learned that she doesn't have long to live, seizes the opportunity to declare herself his fiancé.
Sina finds out how much time she has left to live, and, dreaming of revenge, angrily heads to Gojin's villa to give her resignation. Gojin suffers after a car accident.
Sina pretends to be Noh Gojin's fiancée out of revenge. She takes care of the amnesiac like a real fiancée, but starts to torment him.
Sina enters Gojin's house, deceiving Oh Segi; Gojin, who has memory loss, transforms into a completely different person; the culprit of the car accident, Kang Min, attempts to flee to another country but secretly stops by Gojin.
Noh Gojin hires John, the best private detective, to investigate Kang Min, Sina and who he believes to be the culprit; Sina continues her vengeful tormenting of Gojin, unaware Gojin is feigning amnesia.