The Boarding School: Las Cumbres
Las Cumbres is a boarding school for problem kids located next to an old monastery in an inaccessible spot between the mountains; the surrounding forest is home to ancient legends and threats that immerse the students in terrifying adventures.
Las Cumbres Boarding School is an impenetrable fortress where students are subjected to strict discipline, and it seems impossible to escape; however, two students manage to run into the woods one night, and things take a turn for the worse.
Amaia is found in the woods and taken back to the school; there, she becomes obsessed with convincing Paul and his friends of what she saw and reporting it; they find drawings of men wearing bird-like masks that confirm Amaia's story.
Adele tells Alba's secrets; Darío takes his daughter Inés home, where she has very strange visions; an unexpected postcard from Manuel discredits Amaia's story about his disappearance; the students organise a secret party.
Adèle blames Amaia for the party; Paul and Amaia take Paz and Eric to see a mysterious painting with crow-men, but they find something terrifying instead; Inés undergoes treatment and takes pills that give her hallucinations.
Amaia discovers a supernatural tie between her and Inés; Elías feels guilty after what happened with Elvira; Paul finds something in his cell that makes him suspect the friar; Paul and Amaia follow a clue to find the Crow's Nest.
Amaia and Paul manage to find the Crow's Nest; Inés wakes up confused in the middle of the woods; Eric suffers another episode of memory loss; Elías notices some strange behaviours, which raises his suspicions.