The Fuzzlies Talent Show / Princess Flug's Flower Float
T1 E4: A) Teeny Terry thinks he doesn’t have a talent, so Abby helps him find one for the big Hotel Talent Show. B) Abby follows a trail of missing roses to a new Fuzzly – the flower-loving Princess Flug.