Adventures In Babysitting
S1 A5: Jake och Ami delar en romantisk kväll tillsammans. Denise sitter barnvakt för den bråkige Elijah. Kallie konfronterar Paul över om han har tagit med henne till Mississippi utav rätt anledning. Valene blir frustrerad när det står klart att hon inte är Mikes högsta prioritet i livet.