Affair
S1 A5: Bills och Barbs uppförande gör Nicki misstänksam. Bill och Roman fortsätter söka vägar att förgöra varandra. Margene får en ny bekantskap i grannen Pam, vilket gör de andra två fruarna oroliga. Nicki har något roligt att berätta.