An Entrepreneurialist and a Swat on the Bottom
S3 A3: Sheldon tar saker och ting i egna händer när mormor vägrar köra honom till en föreläsning med dr Linkletter. Georgie försöker imponera på Veronica med sin nya verksamhet.