And the Two Openings: Part One
S6 A2: Max och Caroline, som nu är delägare i restaurangen, lägger sista handen vid dessertbaren. Max tar itu med sitt uppbrott med Randy, och Sophie och Oleg förbereder sig för sitt barn.