Are You There, God? It's Me, Dean Winchester
S4 A2: Sam och Dean blir chockade när Megs (återkommande gästskådespelerska NIKKI AYCOX) och agent Henricksens (återkommande gästskådespelare C. MALIK WHITFIELD) andar uppenbarar sig.