S1 A3: Tonåren är fulla av toppar och dalar, men för eleverna på Recovery High kan dalarna innebära döden. Shawn kan inte bryta cirkeln av missbruk och avgiftning, och mönstereleven Faith som drömmer om college kämpar hela tiden mot missbruksbegäret.