S1 A4: Fleabag och hennes syster Claire har fått en retreatvistelse i present av sin far, och de åker motvilligt iväg för att tillbringa helgen i total tystnad i sällskap med andra kvinnor. Den påtvingade tystnaden störs av en ovanlig veckoslutskurs som pågår i närheten, explosiva sanningar som avslöjas, och ett oväntat återseende.