S5 A5: Lincoln blir mer frustrerad när han försöker att förstå vad som hänt Michael. C-Note har en ny flyktplan, men är rädd att de inte kommer att hinna, då Cyclops är dem i hälarna. Samtidigt har Sara svårt att förstå att Michael kan vara vid liv.