AWOL
S4 A14: Efter att Roxy sett en kvinnlig soldat föras bort i handfängslen ber hon Claudia Joy att undersöka saken. Claudia Joy får reda på att soldaten har en dotter och att hon gripits efter att ha lämnat basen utan tillstånd.