Black On Black On Black Cadillac
S1 A6: Hiphop-artisten Slim Thug vill att hans rostiga Cadillac från 59 ska bli lika flashig som hans övriga bilsamling. Resultatet är en svart roadster som skulle göra Batman avundsjuk!