Texas Metal
I Can't Drive This '55
Efter en ombyggnad på 90-talet behöver en lila Chevy från 55 en upprustning. Med en modifierad motorhuv och luftintag skapar teamet en tidlös och elegant pickup.
Hiphop-artisten Slim Thug vill att hans rostiga Cadillac från 59 ska bli lika flashig som hans övriga bilsamling. Resultatet är en svart roadster som skulle göra Batman avundsjuk!