Fast N' Loud
De flesta anser att rostiga klassiska bilar som står och samlar damm i garaget bara är skräp. Men inte bilgeniet Richard Rawlings och underbarnet och mekanikern Aaron Kaufman på Gas Monkey Garage. De ser bilarna som guldgruvor.