Overhaulin'
Designexperten Chip Foose och hans team tar sig an fallfärdiga gamla fordon och förvandlar dem till spektakulära, specialbyggda maskiner. De lägger ner all sin energi på att överraska de välförtjänta ägarna genom att ge de gamla bilarna nytt liv.