Kindig Customs
That's Not An Engine... That's A Kevdogg
Don har sökt igenom hela USA för att hitta en sällsynt Pontiac från 1952 att renovera - men det som killarna hittar gömt under metallen kan hota hela projektet.
Mischief
Pontiacen är snart färdigställd, men teamet kämpar med att få inredningen, lackeringen och klädseln perfekt. Dave pryder en Challenger från 2014 med specialgjord grafik.
Ägaren till en Camaro från 1969 har en mycket speciell uppgift för Dave. Dessutom får verkstaden utmaningen att reparera en sufflett.
Verkstaden antar utmaningen att bygga en gasser racerbil. Dessutom förbereder Dave en pickup truck från 2012 till sin tonårsson.
En farm 1955 F-150 anländer från Miami. Dave vill göra en radikal ny utformning, med bland annat en måttbeställd säng, men kunden har andra tankar.