Junkyard Empire
Entreprenören och bilnörden Andy Cohen älskar adrenalin och driver sitt eget "Junkyard Empire”, medan skrotveteranen Bobby inte gillar att ta risker.
Metod i galenskapen
Damascus Motors rykte står på spel när gänget tar sig an ambitiösa projekt, och nu kan minsta lilla misstag göra att succé förvandlas till katastrof.