Holden Bros. Restos
Bröderna installerar en Cummins dieselmotor i en Dodge från 1985. De förvandlar den till en söndagsplåga i klassisk "pro street"-stil!
Killarna vill roa sig i solen och leran och tar en Chevy Blazer från 1988 och skapar den ultimata leksaken på hjul: en terrängtuffing som bjuder på mycket glädje per liter.
Killarna gör om en Ford F-350 från 1966 till en pickup. De installerar ett lastflak, uppgraderar den invändiga klädseln och ger den ett fräscht lackjobb.
Bröderna förvandlar en gammal postjeep från 1976 till strandcruiser och installerar en hemlig Cobra-motor, flickfångardörrar och takräcke.