Holden Bros. Restos VW Bust To Killer Bus
S1, A1: En Volkswagen skåpbil från 1969 får nytt liv med hjälp av lite fred, kärlek och terrängdäck. Killarna avslutar med tidsriktig lackering och ny interiör.