Texas Metal Houston, We Have A Lift Off
S1, A7: En trogen kund vill ha sin F250 Platinum 4x4 från 2017 lyft och fixad för att klara terrängkörning. Killarna ordnar det med en handgjord 22-tums hiss på 42-tums specialdäck.