Blood
S3 A18: Utredningen av Pascal hjälper Emily och Aiden att avslöja några sedan länge begravda familjehemligheter, medan Victoria går på överraskningsvisit hos sin före detta förtrogna, Mason Treadwell, och kommer ännu närmare att röja Emily.