Början är slutet är början
S3 A9: Kevin anländer till staden hans far tjänstgjorde i. Kate ägnar sig åt en ny möjlighet. Randall debatterar med kommunfullmäktige Solomon Brown. I det förflutna kämpar Jack för att få sin bror att förstå.