Rebecca träffar Randall's biologiska pappa. Kevin flyttar till New York för att göra karriär på Broadway och Toby planerar en väldigt speciell dag för Kate.
Rebecca och Jack funderar på att sätta Randall i en annan skola som kommer att utmana honom mer. Kate får ett nytt jobb och Kevin lär sig om sorg för sin Broadway-roll.